مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار زرین‌آباد خبر داد

افزایش ساخت و ساز در شهر زرین‌آباد

عصر ساختمان:شهردار زرین‌آباد با اشاره به توسعه درآمدهای شهرداری با رونق ساخت و ساز گفت: ساخت و ساز در شهر زرین‌آباد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش ساخت و ساز در شهر زرین‌آباد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، ابراهیم جوانکیا ، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های و پروژه‌های مختلف اقدامات لازم برای رونق و توسعه ساخت و ساز در شهر زرین‌آباد به عمل می‌آید.

    وی با اشاره به افزایش ساخت و ساز در شهر زرین‌آباد گفت: ساخت و ساز در این شهر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است که در تلاش هستیم برای رونق درآمدهای شهرداری شاهد رونق صعودی ساخت و ساز در این شهر باشیم.

    شهردار زرین‌آباد با اشاره به لزوم ارائه تسهیلات و شرایط لازم برای رونق ساخت و ساز در شهر زرین‌آباد عنوان کرد: با ارائه تسهیلات مالی برای احداث ساختمان در این شهر می‌توان در راستای رونق ساخت و ساز و افزایش درآمدهای شهرداری اقدام کرد.

    وی با اشاره به تخصیص اعتبار 150 میلیون تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: در راستای اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی که نیاز به اعتبارات استانی ندارند، با تأمین منابع داخلی اقدامات لازم برای ادامه روند اجرای پروژه انجام می‌شود.

    جوانکیا به اجرای پروژه‌های مختلف در راستای توسعه فضای شهری در شهر زرین‌آباد اشاره کرد و گفت: با تأمین اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها در راستای توسعه فضای شهری و نیز توسعه گردشگری این منطقه اقدام می‌شود.

    وی به اجرای پروژه آسفالت و روکش آسفالت در شهر زرین‌آباد اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 500 تن آسفالت در راستای اجرای پروژه‌های آسفالت و روکش آسفالت معابر شهری در این شهر استفاده شده است.

    شهردار زرین‌آباد با بیان اینکه بهبود عبور و مرور شهری از جمله پروژه‌های در دست اجرا برای سال جاری به شمار می‌رود، عنوان کرد: با استفاده از درآمدهای شهرداری زرین‌آباد پروژه‌های جدول‌گذاری، پیاده‌رو‌سازی، معبرگشایی، خاکریزی و خاکبرداری و دیگر پروژه‌های مربوط به بهبود عبور و مرور شهری در این شهر اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های برخی از روستاهای شهر زرین‌آباد عنوان کرد: مناطق بافت روستایی در شهر زرین‌‌آباد به اجرای پروژه‌های آسفالت و روکش آسفالت نیاز دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار