مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت سیمان خزر تاکید کرد:

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب در ساخت و ساز

عصر ساختمان:نجفی گفت: اگر چنانچه در ساخت و ساز به بحث مقاوم‌سازی و استفاده از مصالح مرغوب توجه بیشتری می‌شد قطعا خسارت‌های جانی و مالی کاهش پیدا می‌کرد.

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب در ساخت و ساز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، منصور نجفی، مدیرعامل شرکت سیمان خزر «زلزله گیلان در 31 خرداد» که در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان یکی از چهار استان زلزله خیزکشور می‌باشد لذا موضوع زلزله در این استان باید جدی گرفته شود و در این راستا هر کدام از دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را باید به درستی انجام دهند.

    وی افزود: بنده و همکارانم نیز در شرکت سیمان خزر موظف هستیم در حیطه تولید سیمان‌های متنوع و ارتقاء کیفیت محصولات در خدمت دستگاه‌های اجرایی استان باشیم.

    مدیرعامل شرکت سیمان خزر با اشاره به خطرات و تهدیدهای پیش رو در زمینه بلایای طبیعی در ارتباط با زلزله منجیل، گفت: زلزله منجیل متاسفانه یکی از بزرگترین زلزله‌های قرن اخیر از نقطه نظر خسارات جانی و مالی است که اتفاق افتاده است. این زلزله متاسفانه بیش از 35 هزار نفر کشته، بیش از 50 هزار نفر بی خانمان، تخریب 200 هزار واحد ساختمانی را به دنبال داشت و همچنین تخریب امکانات زیربنایی و عمومی استان گیلان و 200میلیارد دلار خسارت برجای گذاشت.

    نجفی با تاکید بر استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب در ساخت و ساز، بیان کرد: اگر چنانچه در ساخت و ساز به بحث مقاوم‌سازی و استفاده از مصالح مرغوب توجه بیشتری می‌شد قطعا خسارت‌های جانی و مالی کاهش پیدا می‌کرد.

    وی با اشاره به دستاوردهای اجرایی و عملیاتی زلزله رودبار و منجیل تصریح کرد: تحول اساسی در نظام مهندسی، تدوین دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها و استاندارد ساخت و ساز، شکل گیری جدی سازمان نظام مهندسی، عملیاتی شدن استانداردهای مصالح ساختمانی، تدوین دروس زلزله شناسی، شکل گیری مراکز تحقیقاتی ساختمان و شهرسازی و... از جمله دستاورهای زلزله رودبار بوده است.

    مدیرعامل شرکت سیمان خزر با بیان اینکه سیمان، خمیر مایه فعالیت‌های عمرانی و سا خت و ساز در کشور است، ادامه داد: در ماه‌های اخیر در این شرکت توجه ویژه‌ای به مقوله تنوع تولید و ارتقاء و ثبات کیفیت سیمان‌های تولیدی شده و با بکارگیری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قوی در فرآیند تولید، مکانیزم کنترل کیفیت حین فرآیند بصورت اتوماتیک در کلیه دپارتمان‌های خط تولید پیاده سازی و اجرا شده است.

    نجفی بیان کرد: با اعمال این روش‌ها محصول جدیدی با نام سیمان پوزولانی ویژه تولید گردیده که خوشبختانه بازار نیز استقبال خوبی از خود نشان داده است و توانسته‌ایم رضایت مصرف کنندگان علی‌الخصوص پروژه‌های عمرانی بزرگ را نیز جلب نماییم چراکه در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین صنایع استان از معدود کارخانجاتی در سطح ایران هستیم که از نظر تکنولوژی و تخصصی، توان تولید 6 نوع محصول بصورت همزمان را دارد.

    وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با بکارگیری مواد و مصالح مرغوب و رعایت استانداردهای ساخت و ساز از خسارت‌های جانی ومالی بلایای طبیعی کاسته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار