مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر بومهن:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بومهن به صفر رسیده است

عصر ساختمان- عضو شورای اسلامی شهر بومهن گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر بومهن با تدابیر نظارتی که اعمال ‌شده، به صفر رسیده است.

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بومهن به صفر رسیده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، اسماعیل اقتداری در شرق استان تهران در مورد وضع زیرساخت‌ها در شهر بومهن اظهار داشت: شهر بومهن از ساختاری کریدوری برخوردار بوده و خط اتصال تهران به شهرستان‌های شمالی کشور است و در حاشیه جاده‌ای ترانزیتی قرار دارد.

    عضو شورای اسلامی شهر بومهن تصریح کرد: در گذشته، بومهن از کانون‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در شرق استان تهران در کنار مناطقی مانند جاجرود بود و افراد با آسودگی خیال دست به ساخت‌وساز غیرمجاز می‌زدند.

    اقتداری با تأکید بر اینکه ساخت‌وساز غیرمجاز در شهر بومهن در شورای اسلامی دوره چهارم این شهر کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است، اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرقانونی در شهر بومهن به صفر رسیده است.

    عضو شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به اینکه هیچ‌وقت ساخت‌وساز غیرمجاز از ریشه قطع نمی‌شود، اظهار داشت: باید در راستای کنترل فعالیت‌های غیرقانونی، سیاست‌های پیشگیرانه در دستور کار قرار داد.

    اقتداری با بیان اینکه تصرف اراضی ملی در بومهن در کنار ساخت‌وساز غیرمجاز با تعامل نهادهای قضایی و انتظامی و شورای اسلامی شهر در بومهن کم‌رنگ شده است، تصریح کرد: اقدامات ضربتی خوبی در این راستا انجام شد.

    عضو شورای اسلامی شهر بومهن با تأکید بر اینکه شهر بومهن دیگر برای افراد سودجو و متخلف در حوزه فعالیت‌های عمرانی امن نیست، اضافه کرد: شهر بومهن در آینده نزدیک در حوزه عمرانی برای ساماندهی ساخت‌وسازها نقشه راه خواهد داشت.

    اقتداری با تأکید بر اینکه طرح تفضیلی شهر بومهن به فعالیت‌های عمرانی این بخش از شهرستان پردیس سامان می‌دهد، گفت: این طرح، سد و مانعی مستحکم برابر فعالیت‌های عمرانی غیرمجاز خواهد بود.

    عضو شورای اسلامی شهر بومهن اظهار داشت: اجرای طرح تفضیلی به مردم این امکان را می‌دهد که از وضع و نوع ساخت‌وساز و کاربری و حریم‌ها اطلاعات کسب کنند تا با بی‌اطلاعی مشمول جرائم و حتی تخریب بناهای خود نشوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار