مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن استان سمنان ۲ هزار و ۶۹۰ خانه در طرح اقدام ملی می‌سازد

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت : ساخت ۲ هزار و ۶۹۰ خانه در قالب طرح اقدام ملی مسکن بر عهده این اداره کل است.

بنیاد مسکن استان سمنان ۲ هزار و ۶۹۰ خانه در طرح اقدام ملی می‌سازد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی رضا فلاحی روز جمعه ابراز داشت: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با تامین و واگذاری زمین از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان ساخت 2 هزار و 690 خانه در قالب طرح اقدام ملی مسکن را متعهد شده است.

    وی ادامه داد: از مجموع تعهد اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای ساخت خانه در قالب طرح اقدام ملی مسکن،  750 خانه در شهرستان سمنان، 900 خانه در شهرستان شاهرود، 380 خانه در شهرستان گرمسار، 370 خانه در شهرستان دامغان، 220 خانه در شهرستان مهدیشهر، 50 خانه در شهرستان سرخه و 20خانه در شهرستان میامی ساخته می‌شود.

    وی بیان کرد: تعداد متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان در برخی شهرستان‌های استان سمنان برای طرح اقدام ملی مسکن پایین بود و بر همین اساس تعهد ساخت واحد مسکونی نیز کمتر درنظر گرفته شد.

    فلاحی خاطرنشان کرد: پنج نقطه مختلف در شهر سمنان برای ساخت خانه در قالب طرح اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شد که 750 خانه در قالب 15 بلوک ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

    وی یادآور شد: سه منطقه در شهرستان شاهرود شامل شهرک کوثر، شهرک فدک و بهداری شاهرود برای ساخت خانه در قالب طرح اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان واگذار شد که ساخت 96 واحد مسکونی در قالب 24 بلوک دوطبقه در شهرک کوثر شاهرود آغاز شده است.

    وی تصریح کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های شاهرود و سمنان در زمان حاضر در مرحله انتخاب منطقه برای ساخت مسکن از سوی متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان قرار دارد و پس از برگزاری قرعه‌کشی متقاضیان خانه در هرمنطقه مشخص خواهد شد.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت:  متاهل بودن، نداشتن خانه توسط خود و همسر، خانه اولی بودن، پنج سال سکونت در شهر مورد نظر و سبز بودن فرم «ج» آن‌ها (استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های بخش‌های دولتی) از شرط‌های لازم ثبت‌نام متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن بود.

    استان سمنان 702 هزار نفر جمعیت دارد و  وسعت آن97 هزار و 491 کیلومتر مربع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار