مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

منطقه ۲۲ از ظرفیت درآمد زایی بالایی برای شهرداری برخوردار است

عصر ساختمان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران،از منطقه ۲۲ به عنوان یکی از ظرفیت های درآمد زایی شهرداری تهران نام برد و گفت: این منطقه از امکانات زیادی برای درآمد زایی برخوردار است.

منطقه ۲۲ از ظرفیت درآمد زایی بالایی برای شهرداری برخوردار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عبدالحمید امامی در جلسه بررسی پروژه ایران مال، بر ضرورت استفاده از ثروت و سرمایه های مدیریت شهری در مسیر درآمد زایی تاکید کرد و افزود: حرکت به سمت ایجاد منابع مالی جدید و پایدار یکی از سیاست‌های مدیریت شهری است.

    وی پروژه هزار و یک شهر در منطقه22 را فرصتی  برای بازگرداندن نشاط به شهر خواند و گفت: احداث این مجموعه یک فرصت است تا بتوانیم نشاط و شادابی را به شهر و شهروندان بازگردانیم.

    معاون شهردار تهران تامین منابع مالی را  از وظایف مهم معاونت مالی و اقتصاد شهری اعلام کرد و افزود: سیاست شهرداری و شورای‌شهر تهران این است که منابع غیرنقد شهر را بیشتر کنند.

    در ادامه سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهردار تهران در ادامه با اشاره به احداث خط 10 مترو گفت: خط 10 مترو به طول 43 کیلومتر و 35 ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد )آغاز شده و در مسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

    وی افزود: احداث این خط به 3 فاز تقسیم بندی می شود که تا پایان سال جاری فاز 1 احداث خط 10 مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم امسال ٥۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری تهران را در حوزه‌های توسعه‌ای، حمل و نقل و تملک جذب کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی دنبال کنیم و مجتمع ایستگاهی مترو با نگاه اقتصادی و درآمدزایی باید با کمک مناطق ٢٢ گانه هدف گذاری شود.


    بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در ادامه علی نوذرپور شهردار منطقه 22  نیز با بیان اینکه هزار و یک شهر یک پروژه مشارکتی بین شهرداری و بخش خصوصی است، اظهار کرد: زمین این پروژه متعلق به شهرداری بوده و اخیرا سند آن از بنیاد تعاون ارتش اخذ شده که متناسب با پیشرفت فیزیکی به شریک واگذار خواهد شد و شهرداری منطقه توانسته جمعا 235هکتار زمین از تعهدات باقیمانده را دریافت کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار