مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد:

آماده‌سازی ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در البرز

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: هم‌اکنون ۱۸ هزار واحد مسکن مهر توسط این اداره کل در دست ساخت و آماده‌سازی است.

آماده‌سازی ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  ابوالفضل باقرنیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 18 هزار واحد مسکن مهر در سایت مسکن مهر ماهدشت و ابریشم در دست احداث است.

    وی ادامه داد: در این راستا 14 هزار از این واحدها هم‌اکنون آماده واگذاری به متقاضیان است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه این 14 هزار واحد مسکن مهر در آینده نزدیک به متقاضیان واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: 2 هزار واحد نیز فاقد متقاضی در این استان وجود دارد.

    باقرنیا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار هکتار از اراضی دولتی متصرف شده توسط متخلفان از سوی این اداره کل آزادسازی شده است، افزود: در سال 94، 60 هکتار نیز از این اراضی از دست متصرفان در این استان آزادسازی شد.

    این مسئول تاکید کرد: استان البرز دارای 1500 کیلومتر راه بوده که میزان تراکم راه این استان از تمام استان‌های کشور بالاتر است.

    باقرنیا با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه حدود 200 هزار خودرو از راه‌های استان البرز تردد می‌کنند، افزود: استان البرز 5 برابر استان‌های دیگر ترافیک دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه این استان بیشترین حجم تردد را به دلیل راه‌های موجود دارد، افزود: ساخت راه‌های جدید و ارتقای ظرفیت راه‌ها از مهمترین راهکارهای کاهش میزان تردد در این محورهاست.

    وی توسعه مترو و ریل را نیز از مهمترین راهکارهای کاهش تردد عنوان کرد.

    باقرنیا تقویت راه‌ها و ترغیب مردم برای استفاده از مترو را نیز مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: این مهم می‌تواند در کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه‌ها نقش مهمی داشته باشد.

    گفتنی است، استان البرز نیم‌درصد راه‌های کشور را داراست و 18 درصد ترافیک کشور در راه‌های این استان موجود است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو