مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن:

فعالیت‌های سازمان ملی زمین و مسکن باید دیدنی و قابل ارایه به مردم باشد

عصر ساختمان- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن بر فرمایشات رهبری در خصوص تولید مسکن که از ماموریت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است اشاره کرد و گفت: گزارشات و کارهای سازمان باید ملموس و قابل ارایه به مردم و دیدنی باشد تا ارزیابی درستی از میزان پیشرفت اقدامات حاصل شود.

فعالیت‌های سازمان ملی زمین و مسکن باید دیدنی و قابل ارایه به مردم باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «ارسلان مالکی» سرپرست این سازمان در اولین جلسه شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید اظهارداشت: سال 1402 را هم به سبب سیاست‌های ابلاغ شده از سوی دولت و هم به لحاظ تاکید مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید در شعار سال، سال مهمی است؛ همه ما در سازمان ملی زمین و مسکن در سال گذشته اقداماتی را انجام دادیم که در برخی موارد به نتیجه رسیدیم و در برخی موارد را باید با تلاش بیشتری را ادامه دهیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

    وی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل جلسات شورای مدیران، هماهنگی بین دفاتر مختلف سازمان و مرور برنامه‌ها وارزیابی پیشرفت کارها است، افزود: گزارشات و کارهای سازمان باید ملموس و قابل ارایه به مردم و دیدنی باشد تا ارزیابی درستی از میزان پیشرفت اقدامات حاصل شود.

    سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: مشکلات موجود و موانع احتمالی برای تحقق اهداف باید در همین جلسات و دور همین میز و با همراهی و همفکری همه مدیران سازمان رفع شود.

    مالکی در ادامه با تاکید بر فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام در آغاز سال، گفت: اشاره معظم له بر تولید مسکن که از ماموریت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی و به طور اخص وظیفه مستقیم ما در سازمان ملی زمین و مسکن است.وظیفه و مسئولیت ما رو چند برابر کرده است.

    سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن به برخی از الزام مورد نظر مقام معظم رهبری در رسیدن به شعار سال از جمله همراهی همه دستگاه‌ها برای تحقق به اهداف، اهمیت پیگیری تصمیمات، مشارکت دادن مردم در تصمیمات و به صحنه آمدن همه کسانی که توان انجام کاری را دارند اشاره و اضافه کرد: باید همه این موارد را به عملکرد خود در سازمان ملی زمین و مسکن تسری داده و آن‌ها را رعایت کنیم.

    وی همچنین توصیه‌های مقام معظم رهبری به مبارزه با فساد، انضباط مالی و تاکید بر صرفه‌جویی، توجه به بهره‌وری، استفاده از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و پرهیز از نگاه‌های جناحی و باندی را مهم و ضروری خواند که باید سرلوحه کار و جهت‌گیری‌های ما در سازمان ملی زمین و مسکن باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو