مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار اردکان یزد رفع مشکلات مسکن مهر این شهرستان را خواستار شد

عصر ساختمان- فرماندار اردکان با اشاره به مشکلات اساسی مربوط به پروژه فاز دوم مسکن مهر و مسکن بهزیستی این شهرستان رفع سریع مشکلات را خواستار شد.

فرماندار اردکان یزد رفع مشکلات مسکن مهر این شهرستان را خواستار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ،هادی مقیمی در نشست شورای مسکن اردکان از تاخیر ایجاد شده در تکمیل فاز دوم مسکن مهر و مسکن بهزیستی به عنوان یکی از دغدغه ها و معضل های پیش رو نام برد که موجبات نارضایتی متقاضیان این پروژه ها را به دنبال داشته است.
    فرماندار اردکان با بیان اینکه داشتن مسکن مناسب با تمام امکانات از حقوق مردم به حساب می آید که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و هرچه زودتر این امر محقق شود تصریح کرد: همه ما مکلفیم مشکل مردم را حل نماییم چرا که هیچگونه نارضایتی در این برهه از زمان خوشایند نیست .
    مقیمی در ادامه با عنوان این مطلب که واگذاری این واحدها در سال 94 انجام شده، گفت: برغم فراهم‌شدن برخی از زیرساخت‌ها، متاسفانه در خصوص فضاهای عمومی، مخابرات و انشعاب فاضلاب هنوز اقدامی نشده است.
    وی با انتقاد از عدم جانمایی کارشناسی در پروژه مسکن مهر شهرستان اردکان گفت: دلیل تاخیر در ارائه زیرساخت‌های این شهرک؛ جانمایی نامناسب بوده که امروز مشکلات این واحدها یکی پس از دیگری نمایان می‌شوند و هر روز با شکایت شهروندان ساکن در این منطقه مواجه هستیم.
    فرماندار اردکان با تاکید بر اینکه با وجود همه این کاستی‌ها در گذشته، تامین زیرساخت‌ها و امکانات از تعهدات و وظایف حاکمیتی است، گفت: حقوق مردم و ساکنان این شهرک‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
    مقیمی خواستار مشارکت و اقدام جدی تمام دستگاههای خدمت‌رسان برای ایجاد زیرساخت‌هایی نظیر فضای سبز، فضای آموزشی، رفع مشکلات فاضلاب، تلفن و دیگر امکانات مورد نیاز در فاز دوم پروژه‌ مسکن مهر و مسکن بهزیستی اردکان شد.
    وی ادامه داد: طی یک ماه آینده باید موانع و مشکلاتی که مربوط به قراردادها و مسائل کارشناسی این پروژه‌هاست برطرف شده و سریعا مرحله حفاری و زیرسازی کوچه‌ها و راههای ارتباطی و نیز مخابرات و فاضلاب این پروژه نیز آغاز گردد.
    در ادامه این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات این مجتمع‌ها بحث و تبادل‌نظر و مقرر شد حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده عملیات تامین زیرساخت‌های مخابراتی، راه و فضاهای عمومی فاز دوم مسکن مهر و مسکن بهزیستی شهرستان اردکان آغاز شود.
    150 واحد 75مترمربعی در فاز دوم مسکن مهر اردکان احداث شده است .
    اردکان با 85 هزار نفر جمیعت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو