مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خبرداد:

واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر خوابگاه دانشجویی می‌شوند

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه شب گذشته دولت یارانه ۱۵۰ میلیارد تومانی مسکن مهر را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد، گفت: وزیر راه و شهرسازی هر روز و به طور مرتب از پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیونی مسکن مهر از بانک مسکن پیگیری می‌کند.

واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر خوابگاه دانشجویی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، اصغر احمدی مهرآبادی در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس با اشاره به اینکه از مجموع 2 میلیون و دویست هزار مسکن مهر تاکنون یک میلیون 905 هزار واحد به اتمام رسیده است، گفت: در حال حاضر 110 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که با ارائه برخی روش‌ها به دنبال جذب مشتری هستیم. بنابراین دولت مجدداً مصوبه‌ای را گذرانه است تا این واحدها تکمیل و به متقاضیان واگذار شود، پول این واحدها به بانک‌ها بازگردد.

    به گفته وی، 49 هزار واحد مسکن مهر نیز مشکل اراضی دارند که خارج از نوبت در حال حل مشکل قضایی این واحدها هستند.

    وی افزود: 20 تا 30 هزار واحد مسکن مهر در کشور زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی هستند که تقاضای موثر ندارند و تنها 2 تا 3 میلیون تومان از سوی متقاضیان پرداخت شده که باید این واحدها نیز تعیین تکمیل شوند.

    مهرآبادی اضافه کرد: در استان تهران 334 هزار واحد مسکن مهر قرارداد رسیده بود تا احداث شود که از این تعداد 270 هزار واحد به اتمام رسیده است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه 850 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم واگذار شده است، گفت: وزیر راه و شهرسازی هر روز به طور ویژه از پرداخت تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر را برای تزریق به واحدهای مشمول افزایش 10 میلیون تومانی مسکن مهر از سوی بانک مسکن پیگیری می‌کند.

    شب گذشته دولت یارانه 150 میلیارد تومانی را تصویب و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد تا این مبلغ صرف آماده‌سازی و محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر شود.

    مهرآبادی ادامه داد: در حال حاضر 110 واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم که تصمیم گرفته‌ایم به پیمانکار واگذار کنیم تا تبدیل وضعیت شود و به خوابگاه دانشجویی تبدیل شان کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو