مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب‌اسلامی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۷۰ درصد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در اصفهان

عصر ساختمان- مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح ۷۰ درصد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهراستان در ۲۲ بهمن سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از ۷۰ درصد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صما، حجت‌الله غلامی درباره وضعیت مسکن مهر استان بیان کرد: اصفهان در کل دارای 211 هزار و 415 واحد مسکن مهر است که از این تعداد 161 هزار و 188 واحد مربوط به شهرهای پایین و بالای 25 هزار نفر جمعیت و شهرهای جدید مجلسی، بهارستان،فولادشهر و پایین 25 هزار نفر جمعیت است. تعداد 42 هزار و 141 واحد دیگر نیز متعلق به روستاها است.

    غلامی با بیان اینکه تا کنون 84 درصد از واحدهای شهری سایت مسکن مهر استان به تعداد 125 هزار و 95 واحد به متقاضیان تحویل داده شده‌است، گفت: درحال حاضر 85 درصد از واحدهای روستایی مسکن مهر استان به تعداد 35 هزار و 834 واحد به مالکان واگذار شده‌است.

    وی در ادامه خبر داد: هم اکنون 13 هزار و 82 واحد از پروژه‌های مسکن مهر شهری اصفهان بدون متقاضی و بلاتکلیف است که درحال فروش آنها به سرمایه‌گذاران و پیمانکاران طرح هستیم.

    مدیرکل اداره راه و شهرسازی اصفهان در بخش دیگری از سخنانش افزود: در حال حاضر 23 هزار و 11 واحد از واحدهای شهری و 6 هزار و 307 واحد از واحدهای روستایی مسکن مهر استان باقی مانده است که از این تعداد دو هزار و 467 واحد برای شهرهای بالای 25 هزار نفر، دو هزار و 462 واحد برای شهرهای زیر 25 هزار نفر، 16 هزار و 759 واحد برای شهرهای جدید و یکهزار و 323 واحد متعلق به بخش بافت فرسوه استان گزارش شده است.

    غلامی در این خصوص تعداد واحدهای محقق شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر را 96 درصد، زیر 25 هزار نفر را 91 درصد، شهرهای جدید را 60 درصد و بافت فرسوده را 88 درصد اعلام کرد

    وی همچنین افزود: از کل تعداد واحدهای مسکن مهر استان 36 هزار و 465 واحد جزء قراردادهای تعاونی 99 ساله، 35 هزار و 378 واحد تفاهم‌نامه سه‌جانبه و 80 هزار و 548 واحد به صورت خودمالک هستند.

    این مقام مسئول در پایان از افتتاح 70 درصد از واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر استان در 22 بهمن سال جاری خبر داد و افزود: 30 درصد باقی‌مانده تا اواخر خردادماه سال 95 به متقاضیان تحویل داه می‌شود.

    غلامی در ادامه سخنان خود مشکل اصلی در به تعویق افتادن تحویل واحدهای مسکن مهر استان را تأخیر در ارائه وام 30 میلیونی به مالکان، عدم تعهد پیمانکاران در تحویل به موقع واحدها، عدم پرداخت آورده‌های مردمی و مشکلات احداث تأسیسات زیربنایی در استان اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو