مدیران خودروعصر اعتبار

در سفر رئیس بنیاد مستضعفان به استان کرمان انجام شد‌

اهدای ۲۳۰۰ سند املاک علوی به مردم قلعه‌گنج

عصر ساختمان- در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ۲۳۰۰ فقره از اسناد املاک علوی به مردم شهرستان قلعه گنج اهدا شد؛ واگذاری عرصه‌های املاک علوی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از خانواده‌های محروم در سراسر کشور اجرا می‌شود.

اهدای ۲۳۰۰ سند املاک علوی به مردم قلعه‌گنج
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان کشور روز گذشته به منظور بازدید و افتتاح چند طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی به شهرستان قلعه گنج رفت.

    در بخشی از برنامه‌های سفر رئیس بنیاد مستضعفان گواهینامه پایان دوره 1500 نفر از آموزش دیدگان دوره‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان قلعه‌گنج اهدا شد.

    سعیدی‌کیا در جمع کارآموزان شهرستان قلعه گنج تاکید کرد: کسانی‌که بتوانند با استفاده از فن و آموزشی که دیده‌اند برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند تسهیلات با سود کم از بنیاد مستضعفان دریافت خواهند کرد.

    سعیدی‌کیا در ادامه سفر کاری خود از طرح توان افزایی روستای آهوان بازدید کرد و در جمع مردم روستای آهوان گفت: زمانی‌که ما حضور پر رنگ شما را در حل مسائل اقتصادی می‌بینیم‌ انگیزه مضاعفی می‌گیریم و تکلیف بر ما سنگین‌تر می‌شود.

    وی از مردم این روستا خواست تا با دلگرمی این مسیر را ادامه بدهند و شهرشان را آباد کنند.

    رئیس بنیاد مستضعفان ضمن گفت‌وگو با مردم روستا و آشنایی با مشکلات و مسائل آنها برای ساخت یک باب مدرسه در این روستا قول مساعد داد.

    همچنین در مراسمی دیگر با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان در چارچوب طرح واگذاری اسناد املاک علوی بر اساس منویات مقام معظم رهبری 2 هزار و 300 فقره سند به مردم شهرستان اهدا شد.

    بنابراین گزارش در قالب این طرح قرار است با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور و بنیاد مسکن 5 هزار سند اراضی دیگر به مردم واگذار شود؛ 50 درصد از هزینه‌های صدور این اسناد را بنیاد مستضعفان پرداخت می‌کند.

    رئیس بنیاد مستضعفان در بخشی از برنامه‌های سفر خود در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان که با حضور تعدادی از مدیران کل ادارات استان و معاونین استاندار برگزار شد، شرکت کرد.

    وی ضمن تشکر از حمایت مسئولان استانی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج تاکید کرد که بنیاد مانند گذشته در توسعه شهرستان و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز فعال خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار