مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در خراسان جنوبی

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۸ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در برنامه کاری بنیاد مسکن استان قرار دارد، گفت: تاکنون ۷ هزار و ۵۱۵ واحد واگذار شده و تا پایان امسال ۲۰۰ واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم اظهار داشت: مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

    وی با بیان اینکه حدود 8 هزار و 200 واحد مسکن مهر در سطح استان در برنامه کاری بنیاد مسکن قرار دارد، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون 7 هزار و 515 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: تا پایان امسال حدود 200 واحد مسکونی مهر به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی این واحدها نیز اگر مشکلات حقوقی آن که در سطح تعاونی‎ها وجود دارد به نتیجه برسد تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    آسمانی‌مقدم با اشاره به واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد بیان کرد: طی دو سال گذشته این پروژه آغاز شده و در حال اتمام است و پیش‌بینی می‌شود بخشی از این واحدها در سه ماهه سال آینده و بخشی در 6 ماهه سال آینده به بهره‌برداری برسد و به واجدان شرایط واگذار شود.

    وی گفت: واجدان شرایط برای واگذاری این واحدهای مسکونی کسانی هستند که تاکنون از منابع دولتی استفاده نکرده و در حال حاضر نیز فاقد مسکن مناسب در داخل شهر باشند.

    150 واحدمسکونی توسط انجمن خیران مسکن‌ساز در استان در دست ساخت است

    آسمانی‌مقدم با بیان اینکه تاکنون 570 واحد مسکونی توسط انجمن خیران مسکن‌ساز در سطح استان ساخته شده و با تسهیلات و امکانات مناسب در اختیار افراد ضعیف قرار گرفته است، یادآور شد: همچنین در حال حاضر حدود 150 واحد دیگر در سطح استان در حال ساخت است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال انجمن خیران مسکن‌ساز خراسان جنوبی جزو انجمن‌های نمونه در کشور شناخته شده است.

    وی با بیان اینکه امسال از محل حساب 100 امام 70 واحد مسکونی را برای اقشار کم‌درآمد در سطح استان در نظر گرفته‌ایم، گفت: همچنین برای سال آینده نیز پیش‌بینی می‌شود حدود 150 واحد مسکونی از محل حساب 100 امام برای اقشار کم درآمد اختصاص یابد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: حساب 100 امام به کمک خیران هم بستگی دارد و قول می‌دهیم هر چقدر مردم در این راستا کمک کنند دو برابر مبلغی که به حساب 100 امام در استان کمک شود به استان برگردانیم و بتوانیم اقشار بیشتری را صاحب خانه ویژه مسکن اقشار کم درآمدها و بی‌سرپرست کنیم.

    آسمانی‌مقدم با بیان اینکه بنیاد مسکن واحدهایی را که واگذار می‌کند به طور قطع باید بدون عیب و نقص باشد، خاطرنشان کرد: واحدهایی که تکمیل شده هنوز در مرحله تحویل موقت بوده و پیمانکار باید نقایص آن را برطرف سازد همچنین بعد از واگذاری این واحدها یک سال تضمین داشته تا اگر نقصی مشاهده شود توسط پیمانکار مربوطه برطرف شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو