مدیران خودروعصر اعتبار

گرفتاری دو هوادار تیم ملی ایران در آسانسور هتلی در روسیه

عصر ساختمان- سیستم چت اپلیکیشن درخواست خودرو ماکسیم دو هوادار ایرانی را که در آسانسور هتل گرفتار شده بودند نجات داد.

گرفتاری دو هوادار تیم ملی ایران در آسانسور هتلی در روسیه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، سن پترزبورگ، کازان و سارانسک این روزها میزبان ایرانی هایی بوده اند که برای تماشای بازی‌های تیم ملی به کشور روسیه سفر کرده‌اند. هوادارانی که به‌نظر می‌رسد در میان پرشورترین هواداران تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی باشند.

    دو هوادار ایرانی که برای تماشای بازی تیم ملی به شهر کازان روسیه سفر کرده بودند، ساعتی قبل از پرواز، در آسانسور هتل محل اقامت خود گرفتار سانحه شدند اما از طریق سیستم چت اپلیکیشن ماکسیم توانستند به موقع به پرواز خود برسند.

    ظبق اعلام روابط عمومی ماکسیم، حسین ارومیه‌چی‌ها و همسرش، فاطمه تقی‌زاده که برای تماشای بازی‌های جام جهانی به روسیه سفر کرده بودند هنگام حرکت از هتل محل اقامت خود به سمت فرودگاه کازان برای رفتن به شهر سارانسک به دلیل نقص فنی، در آسانسور هتل حبس شدند اما یک اتفاق باعث شد راننده خودرویی که برای جابه‌جایی آنها دم در هتل منتظر آنها بود متوجه مشکل پیش آمده برای این دو ایرانی شده و با تماس با اورژانس و نیز خبردار کردن مسئولان هتل موجب رسیدن به موقع آنها به پرواز خود به سوی سارانسک شده است.

    اولگ اسمانوف، راننده سرویس درخواست خودروی ماکسیم در روسیه، به‌وسیله گزینه‌ای با عنوان  چت با مسافر که در اپلیکیشن این سرویس تعبیه شده متوجه مشکل پیش آمده برای این دو هوادار ایرانی شده و با تماس با اورژانس جلوی جا ماندن این دو ایرانی از پرواز را گرفته است.

    سرویس چت راننده و مسافر اپلیکیشن ماکسیم از جمله خدماتی است که تاکسی ماکسیم برای مواردی مشابه این در نظر گرفته است.

    ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است و هم اکنون در سی و چهار شهر ایران در حال ارائه خدمات خود به مسافران و راننده‌ها است.

    تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم آباد، قزوین، ساوه، دزفول، بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهر قدس، بیرجند، ملایر، نیشابور و بابل شهرهایی هستند که تا امروز ماکسیم فعالیت خود را در آنها آغاز کرده است.

    انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودروی آنلاین است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار