مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

دولت سرمایه های سرگردان را جهت دهی کند

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به داغ شدن بازار خرید ملک در خارج گفت: حجم بالای نقدینگی در دست مردم به سمت و سویی باید هدایت شود که سوددهی کافی برای آن منظور شده باشد.

دولت سرمایه های سرگردان را جهت دهی کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به داغ شدن بازار خرید و فروش ملک در خارج از کشور از سوی برخی مشاوران املاک، گفت: مردم با داشتن نقدینگی حق انتخاب برای هزینه کرد منابع خود را نیز دارند از این رو نمی توان مانع سرمایه گذاری آن ها شد.

    نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت باید با جهت دهی به نقدینگی در کشور مانع از خروج سرمایه از کشور شود، افزود: تقویت اعتماد مجدد در بین مردم می تواند سرمایه گذاری در داخل کشور را تقویت کند.

    دولت باید با تاثیرگذاری بر تصمیم گیری مردم جهت سرمایه ها را مشخص کند

    وی با تاکید بر اینکه دولت باید با تاثیرگذاری بر تصمیم گیری مردم جهت سرمایه ها را مشخص کند، تصریح کرد: در حال حاضر حجم بالای نقدینگی در دست مردم به سمت و سویی هدایت می شود که سوددهی کافی برای آن منظور شده باشد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دولت باید مسیر سرمایه گذاری مردم را در داخل کشور تسهیل کند، گفت: متاسفانه ضعف در این حوزه به خروج سرمایه از داخل کشور و تقویت منابع مالی کشورهای همسایه منجر می شود.

    هدایت نقدینگی به مسیر درست وظیفه دولت است

    موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه دولت باید از توان مردم در حوزه تولید استفاده کند، افزود: مردم باید از برگشت پذیری سرمایه خود اطمینان حاصل کنند تا به هدایت نقدینگی در مسیر مشخص شده اقدام کنند.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خرید ملک در خارج از کشور مربوط به امروز نیست و از گذشته این رویه بوده است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب مردم نسبت به سرمایه گذاری نقدینگی خود در خارج از کشور مختار بوده اند اما اکنون چون مسئولان با مردم در رابطه با جریان نقدینگی صحبت نمی کنند تمایل به خروج سرمایه بیشتر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو