مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت مسکن در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان

عصر ساختمان- ‌ ‌قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: سال جاری با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۹۱۹ واحد مسکونی در قالب فاز دو به مددجویان این استان اختصاص یافته است.

ساخت مسکن در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، وحید نجفی‌ در حاشیه جلسه ساخت مسکن مددجویان در مناطقه روستایی افزود: با استعانت از خداوند متعال در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای سامان بخشی مسکن محرومان ساخت 1800 واحد مسکن مددجویان روستایی نیازمند مسکن، تحت حمایت این نهاد با همکاری و مشارکت سه نهاد انقلابی و مردمی کمیته امداد امام (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دستور کار قرار گرفت‌.

    وی افزود: در این زمینه 881 واحد در قالب فاز یک و 919 واحد نیز در قالب فاز دو اختصاص یافته که از مجموع 881 واحد فاز اول 784 واحد تکمیل و مابقی در حال انجام است‌.

    قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع 919 واحد فاز دو 142 مورد عملیات اجرایی آن شروع و در حال انجام است‌.

    نجفی با اشاره به اینکه متراژ و زیربنا هر واحد مسکونی 50 متر مربع است، یادآور شد: کل هزینه های در نظر گرفته شده برای هر واحد شامل 18 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد، چهار میلیون تومان آورده خیران یا بستگان و اقوام مددجو، پنج میلیون تومان تسهیلات بانکی از طریق مددجو، سه میلیون تومان ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پنج میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مجموع 35 میلیون تومان است‌.

    وی اعلام کرد: این طرح در مناطق روستایی سراسر استان سیستان و بلوچستان با اولویت خانوارهای عائله‌مند، زنان سرپرست خانوار و خانواده های ایتام در حال اجرا است‌.

    قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی انجام شده بنا شد نسبت به کیفیت بهتر کار، نظارت مستمر از طریق ناظران کمیته امداد و سپاه پاسداران اقدام لازم صورت گیرد تا در نتیجه سطح فنی این واحدهای مسکونی بالاتر شود‌.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو