مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده نومنتخب مردم هرمزگان درمجلس:

مقام سازی مسکن روستائیان در اولویت قرار گیرد

عصر ساختمان:نماینده نومنتخب مردم بندرعباس ، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیردرمجلس شورای اسلامی گفت: مقام سازی مسکن روستائیان باید دراولویت بنیاد مسکن قرار گیرد وبه صورت جدی و اصولی به آن پرداخته شود.

مقام سازی مسکن روستائیان در اولویت قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ، احمد مرادی درجمع مدیرکل ومعاونان ومدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود:انتظارات مردم در روستاها به ویژه در بحث مسکن باید جدی گرفته شود، چرا که اگر در زمینه مسکن در روستاها و تامین امکانات اولیه ، دولت اهتمام ویژه ای داشته باشد می توان به کاهش مهاجرت به شهر و کاهش مشکلات اقتصادی امیدوار بود.
    وی بیان داشت: باید با بهسازی و مقاوم سازی روستاها و توسعه زیرساخت های تولیدی و اشتغال ، این مناطق را به کانون های مولد و تولید ثروت تبدیل کرد.
    نماینده نومنتخب مردم بندرعباس ، حاجی آباد ، بندرخمیر ، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: نگرانی مردم در روستاها در خصوص تامین آب و برق باید از طرف دولت به صورت جدی تر در دستور کار قرار گیرد و به عنوان یک اولویت در برنامه ها به آن نگریست.
    مرادی با اشاره به اینکه باید شرایط رفاهی و زندگی در روستاها به گونه ای باشد که سیر مهاجرت معکوس از شهر به روستا قوت گیرد ، گفت: بنیاد مسکن و دیگر دستگاه های حمایتی باید با رعایت حقوق و احترام مردم به خصوص اقشار کم درآمد و محروم جامعه در راستای ارائه خدمات ارزشمند و ماندگار بیش از پیش تلاش کنند.
    وی اضافه کرد: باید به گونه ای رفتار شود که هزینه ساخت و ساز در روستاها کاهش یابد و قیمت زمین در حد توان خرید مردم باشد.
    نماینده منتخب مردم هرمزگان در خانه ملت با اشاره به اینکه در برنامه پنج ساله ششم توسعه کمک به مردم و منفعت نگرانی شهروندان درنظر گرفته شود ، اضافه کرد: باید ساز و کاری ایجاد شود که مردم دچار زحمت نشوند و در واقع نگاه و حرکت به سمت مردم باشد.
    مرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی قرار داریم در این زمینه اقدام و عمل درست اینست که قانون را در جایی که تفسیر پذیر است به نفع مردم تفسیر کنیم چراکه در برخی مواقع تار و پود زندگی مردم به تصمیم ما برمی‌گردد.
    وی در پایان با بیان اینکه ساخت و سازها باید به نفع مردم باشد نه سودجویان ، اضافه کرد: باید پیشگیری‌های لازم را از قبل انجام دهیم تا هزینه‌ای برای دوباره‌ کاری ندهیم ، اگر با برنامه‌ریزی حرکت کنیم در آن زمان حرکت رو به جلویی خواهیم داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو