مدیران خودروعصر اعتبار

راداستون؛ تولیدکننده انواع سنگ ساختمانی مرمریت از دهبید شایان

عصر ساختمان- راداستون، تولیدکننده سنگ مرمریت از معدن شایان در دهبید فارس است، منطقه دهبید با معادن مرمریت روشن یکی از مهمترین مراکز تولید سنگ‌های ساختمانی به ویژه سنگ کف است.

راداستون؛ تولیدکننده انواع سنگ ساختمانی مرمریت از دهبید شایان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، راداستون، تولیدکننده سنگ مرمریت از معدن شایان واقع در دهبید فارس، فعالیت خود را با ارائه محصولات معدنی متنوع در قالب سنگ­‌های ساختمانی به ویژه سنگ کف در کارخانه‌‌­ای در منطقه صنعتی کهریزک (شورآباد) تهران آغاز کرد. منطقه دهبید با تجمع معادن مرمریت روشن، ذخایر معدنی فراوانی دارد که از مهم­ترین آنها می‌­توان به سنگ مرمریت این منطقه اشاره کرد.
    سنگ مرمریت دهبید شایان، دارای رنگ منحصر به فردِ کرم روشن است. رنگ خاص و مقاومت سایشی بالا، فشردگی و چگالی زیادی که منجر به جذب پائین آب می­‌شود مورد توجه بسیاری از متخصصان ساختمان قرار گرفته است. علاوه بر این قابلیت، ساب‌­پذیری این سنگ به دلیل تراکم مولکولی بالا باعث تمایز آن با دیگر سنگ­‌های کف ساختمانی شده است.
    در حال حاضر سنگ مرمریت دهبید شایان به خاطر کیفیت و حجم تولید بالا از محصولات مطرح در زمینه سنگ کف و ساختمانی است اما سنگ مرمریت راداستون، به دلیل نوآوری و خلاقیت این گروه صنعتی جایگاهی فراتر یافته است.
    این مجموعه تاکنون مانند دیگر کارخانجات سنگ، در حال تولید سنگ­‌های کف در ابعاد رایج و اسلب بوده است اما نوآوری راداستون، تولید تخصصی سنگ مرمریت در سایز 120*120 و سایز 60 طولی است. سنگ‌­های کف در سایز 120* 120 در 45 سورت، به منظور افزایش بهره‌­وری و کاهش ضایعات در هنگام کف­‌سازی بنا تولید شده و استفاده از این سنگ­‌ها، در کف لابی ساختمان­‌ها علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی چشم­گیری ایجاد می‌­کند و محیط را بزرگ­‌تر نشان می‌­دهد.
    علاوه بر سایز خاص و منحصر به فرد راداستون که یک‌دستی ویژه‌ای به وجود می­‌آورد، این مجموعه 45 سورت متنوع از سنگ کف شایان ارائه کرده که در نوع خود بی‌نظیر است. سنگ‌­های راداستون در سایز 120*120 در مقایسه با اسلب نقش فوق‌­العاده‌­ای در چیدمان و طراحی دارند و هزینه‌­های برش را کاهش داده­ و به راحتی قابل نصب هستند.
    راد استون، تولیدکننده سنگ مرمریت دهبید شایان در سایز 120*120 و 45 سورت گوناگون، در حال گسترش صادرات محصولات خود به کشورهای عراق، ترکیه، چین و قطر به صورت گسترده به خصوص صادرات بلوک و سنگ بریده جهت مصارف لوکس ساختمانی است و در نمایشگاه بین‌­المللی سنگ­‌های تزئینی، معدن، ماشین‌­آلات و تجهیزات مربوطه تهران، نمایشگاه بین­‌المللی صنعت ساختمان تهران، حضور فعال داشته و در اسفندماه سال جاری در نمایشگاه بین­‌المللی سنگ شیامن چین حضور خواهد داشت. راداستون مفتخر است که سنگ­‌هایی در قامت کوه تولید می­‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار