مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز به کار مجدد پروژه ۳۲۰۰ واحدی مهستان شهریار

عصر ساختمان- آغاز به کار مجدد پروژه ۳۲۰۰ واحدی مهستان در شهرستان باغستان شهریار در دستور کار قرار گرفت و این پروژه تا پاییز سال ۹۸ تحویل متقاضیان قرار خواهد گرفت .

آغاز به کار مجدد پروژه ۳۲۰۰ واحدی مهستان شهریار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، حسین شعبانی مدیرعامل این پروژه با تایید این خبر گفت : این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه های انبوه سازی مسکن در بخش خصوصی محسوب می شود به دلیل پاره ای از مشکلات و اختلاف با شهرداری و مسوولان محلی و همچنین عدم تخصیص بودجه به مدت سه سال با وقفه مواجه شده بود ، دوباره آغاز به کار کرده است و با شتابی فزاینده رو به تکمیل است .
    وی افزود : در حال حاضر کلیه توافقات لازم با شهرداری منطقه انجام شده است و تقریبا کلیه مشکلات مربوط به خرید و تجهیز انشعابات با اداره های مربوطه نظیر اداره آب ، برق و گاز حل شده است و کلیه انشعابات این پروژه در حال نصب و  بهره برداری است . 
    به گفته مدیرعامل پروژه مهستان همچنین اقدامات لازم برای تخصیص وام و اعتبارات برای خریداران واحدها صورت گرفته و خریداران بعد از تحویل واحد از تسهیلات وام مسکن برخوردار خواهند شد . 
    وی افزود:  پروژه مهستان با بهره گیری از فضای سبز مناسب ، حصار کامل و نگهبانی ، واحدهای تجاری ، مدرسه ، بهداری و دیگر امکانات رفاهی مناسب به یکی از شهرکهای نمونه در منطقه شهریار بدل خواهد خواهد شد . در ضلع ورودی این شهرک مسکونی نیز ساخت دو مجتمع تجاری بزرگ و مدرن پیشبینی شده و در آن امکاناتی مانند ساخت سینما برنامه ریزی شده است که بسیاری از نیازهای فرهنگی و اجتماعی منطقه را مرتفع خواهد ساخت .
    حسین شعبانی افزود : این پروژه که در ابتدای جاده ورودی تهران- شهریار قرار دارد نزدیک ترین فاصله را نسبت به شهر تهران داشته و برای تردد به تهران بسیار مناسب است .
    به گفته وی در حال حاضر نزدیک به 20 درصد از واحدهای این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده و بخش دیگری از آن نیز به مرحله 80 درصد تکمیل رسیده است . بیش از نیمی از واحد های این پروژه در مرحله 60 درصد ساخت قرار دارند و جدول کشی ، آسفالت و اجرای بخشی از فضای سبز مجموعه به پایان رسیده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار