مدیران خودروعصر اعتبار

تعاونی مسکن خبرنگاران چابهار راه اندازی می شود

عصر ساختمان- رحمدل بامری روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: تمام مسئولان چابهار موظف به شفاف سازی و اطلاع رسانی عملکرد خودشان هستند تا مردم از فعالیت های آنان مطلع شوند.

تعاونی مسکن خبرنگاران چابهار راه اندازی می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از جماران، وی گفت: شورای اطلاع رسانی چابهار برای پیگیری مشکلات خبرنگاران و ارتباط بهتر با مسئولان راه اندازی می شود و تورهای مختلف رسانه ای برگزر می شود.

    فرماندار چابهار ادامه داد: ساخت بزرگراه و آزادراه از چابهار به طرف کنارک، نیکشهر، سرباز و زرآباد باید هر چه سریعتر اجرایی شود تا مشکلات حمل ونقل حل شود.

    وی افزود: تمام نشست چابهار باید در وقت غیراداری عصر و شب و روزهای تعطیل برگزار شود تا مردم مراجعه کننده برای حضور و  امضای یک مسئول سرگردان نشوند.

    بامری بیان کرد: چابهار ظرفیت های فراوان اقتصادی، تجاری، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری وترانزیتی دارد که نیاز به اطلاع رسانی وآگاه سازی مردم دارند.

    وی ادامه داد: اقدامات لازم برای ارائه اطلاع رسانی درست به مردم از سوی مسئولان برنامه ریزی شود تا مردم بتوانند از عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی اطلاع پیدا کنند.  

    فرماندار چابهار تصریح کرد: اخلاق مداری، امانتداری، رعایت حرمت افراد و به دور از سلیقه شخصی مسئولان لازم است و خبرنگاران باید درست قلم زنند تا بتوانیم موفقیت حاصل کنیم.

    وی افزود: برخی خبرنگاران حضور فعالی در پوشش برنامه ها ندارند که نیاز است فعال تر و پویا تر هم مشکلات  و هم توانمندی‌ها و خدمات دولت را منتشر کنند.

    بامری بیان کرد: حاشیه نشینی چابهار، بی آبی، عدم وجود امکانات برق، راه، تلفن و اینترنت، جاده 2 بانده وترانزیتی، کمبود فضای آموزشی و ورزشی از مهمترین مشکلات هستند که درخواست داریم از خدمات و مشکلات در این حوزه های گزارش ها و تحلیل های مختلف تهیه و منتشر می شود. 

    وی اظهار داشت: 12 هزار نفر در نقاط حاشیه شهر شناسایی وتشکیل پرونده شده و سند هزار و 500 هکتار زمین بزودی صادر و تا پایان سال چهار هزار مسکن در این نقاط ساخته می شود.

    فرماندار چابهار گفت: نگاه به حاشیه نشینی و اینکه ایرانی نیستند کاملا بر داشته شده و بزودی از خدمات لازم، بازگشایی معابر، ساخت و ساز، ارایه امکانات برق، آب، راه، بهداشت، مدرسه بهره مند می شوند.

    وی تصریح کرد: بیمارستان 540 تختخوابی چابهار جز برنامه های کلنگ زنی سفر وزیر بهداشت نبوده ولی با درخواست مردم و مسئولان و یک مطالبه بحق کلنگ زنی شد و اعتبارات ناچیزی اختصاص پیدا کرده و در ظرف سه سال افتتاح و بهرداری می شود.

    بامری افزود: اهمیت مرز ریمدان از بندر و منطقه آزاد چابهار کمتر نیست و تاکنون انبه واردات داشته و بزودی دام وارد و تردد قانونی مسافر مشکلات آن مرتفع می شود.

    وی افزود: بیمارستان پلان بعد از چند بار کلنگ زنی بالاخره عملیات اجرایی آن با تخصیص اعتبار آغاز شده و بزودی شاهد تحول در حوزه بهداشت ودرمان خواهیم بود.

    فرماندار چابهار بیان کرد: هیچ توجیهی برای افزایش قیمت ها در حوزه مرغ، ماهی، گاز، بازار، نانوایی و صنوف مختلف نمی پذریم و پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است.

    وی ادامه داد: خبرنگاران همه ضعف ها و مشکلات را منعکس کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی