مدیران خودروعصر اعتبار

واکنش شهرداری تهران به انتقادها درباره نزول پروژه‌های شهری

عصر ساختمان-محمود رباطی نسبت به انتقاد‌ها برای برگزاری مراسم افتتاحیه برای پل عابر پیاده بزرگراه شهید تندگویان واکنش نشان داد.

واکنش شهرداری تهران به انتقادها درباره نزول پروژه‌های شهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 در واکنش به برخی از انتقادها مبنی بر نزول پروژه‌های شهری و رسیدن به برگزاری مراسم افتتاحیه برای بهره برداری از پل عابر پیاده گفت: ما پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح منطقه با مقیاس‌های مختلفی داریم که به عنوان مثال می‌توان به میدان و خیابان استاد شهریار اشاره کرد و موضوع نزول سطح پروژه‌های عمرانی در شهرداری را قبول ندارم.

    معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 تهران افزود: اگر مراسم افتتاحیه برای پل عابر پیاده مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان برگزار شد، به دلیل ارج نهادن به خواست شهروندان و ساکنان محدوده بود، حال باید گفت مراسم افتتاحیه پل عابر مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان اقدامی نمادین بود که به درخواست اعضای شورایاری محله برگزار شد.

    وی در تشریح مختصات پل عابر پیاده مکانیزه بزرگراه شهید تند گویان گفت: بزرگراه شهید تندگویان واقع در ناحیه یک منطقه 19 دو بخش ناحیه را از یکدیگر جدا کرده است که به دلیل نداشتن پل عابر پیاده مکانیزه (دارای پله برقی) ساکنان تمایلی برای  استفاده از پل هوایی جهت گذر از عرض بزرگراه را نداشتند و همین امر موجب بروز تصادف و تلفات جانی شده بود.

    معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 تهران افزود: اجرای پل عابر پیاده مکانیزه بزرگراه شهید تندگویان به درخواست شهروندان و تأکید شهردار منطقه 19 با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شد.

    محمود رباطی در پاسخ به این سوال که عملیات اجرای پل عابر پیاده مکانیزه شهید تندگویان در چه مدتی انجام شد، گفت: عملیات احداث پل عابر پیاده بزرگراه شهید تندگویان نزدیک به 3 ماه زمان برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی