مدیران خودروعصر اعتبار

خانه سازی سپاه برای دانشجوایان متأهل

عصر ساختمان- جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سال‌هاست که آمریکا و متحدانش با ما دشمنی می‌کنند، اما چون نمی‌توانند به ما ضربه بزنند، به سراغ دلدادگان انقلاب اسلامی رفتند.

خانه سازی سپاه برای دانشجوایان متأهل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صبح توس، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از ظهر امروز در همایش چهار هزار نفری جهادگران و دانشجویان بسیجی در دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: در این چهل سال حتی یک روز نبرد بین جبهه حق و باطل تعطیل نشده است.

    وی افزود: جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و متحدانش، همه دنیا را علیه کشور ما به دنبال خود راه انداخته است. توانایی ما در حوزه‌های مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست، استکبار توان نظامی، علمی، اقتصادی زیادی دارد اما با این وجود، این شیطان بزرگ هنوز نتوانسته است انقلاب اسلامی و مردم مؤمنش را شکست دهد.

    فدوی تصریح کرد: اگر مسئله را از نظر مادی به ارزیابی کنیم، دشمنان باید با این امکانات بسیاری که دارند پیروز شوند ولی اگر معنوی بسنجیم نتیجه برعکس می‌شود.

    جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سال‌هاست که آمریکا و متحدانش با ما دشمنی می‌کنند، اما چون نمی‌توانند به ما ضربه بزنند به سراغ دلدادگان انقلاب اسلامی مثل سوریه، یمن، لبنان و... رفتند، ولی حتی یکبار هم نتوانستند پیروز شوند.

    وی با اشاره به فرمایش رهبری، ادامه داد: رهبری می‌فرمایند: «ما مکلف به انجام وظیفه هستیم، نتیجه را خدا مشخص می‌کند» البته این در شرایطی است که تکلیف بندگی را انجام داده باشیم.

    فدوی بر انجام تکالیف دینی تأکید کرد و گفت: اگر تکالیف خود را انجام داده‌اید نگران نتیجه نباشید زیرا این قاعده چهل سال در جمهوری اسلامی برقرار است و دشمن نتوانسته نگاه چپی بر اقتدار و عزت انقلاب بیندازد، این به خاطر انجام تکالیف قرآنی است.

    جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال 96 و 97 آمریکایی‌‎ها با سه برابر کردن قیمت ارز خارجی تحریم‌ها را علیه ملت ایران آغاز کردند، گفت: خداوند همیشه طرف میدان حق است، بنابراین دشمنان جایگاهی ندارند. از ابتدای انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها بارها در هر زمینه‌ای از ملت ایران شکست خورده‌اند، اگر خداوند بخواهد جبهه حق پیروز شود هیچکدام از سیستم‌های نفوذی آمریکا به نتیجه‌گیری نخواهد رسید.

    وی با تأکید بر مسئله تسهیل ازدواج جوانان گفت: مسئولان باید بیش از پیش به وظیفه خود در خصوص تسهیل ازدواج جوانان متعهد باشند لذا در همین راستا سپاه در نظر دارد تا خانه‌های متأهلی را برای دانشجویان متأهل که در شهر دیگر تحصیل می‌کنند احداث کند. مشهد به عنوان اولین شهر احداث این خانه‌ها انتخاب شده است و بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی وظیفه احداث این خانه‌ها را بر عهده دارند.

    گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تشکر از خانواده تمامی شهدا، از خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد اسدی قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار