مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خبر داد؛

افتتاح «بوستان زندگی» تا انتهای سال جاری

عصر ساختمان- مختاری از افتتاح بوستان زندگی در محله شهید هرندی تا انتهای سال جاری خبر داد.

افتتاح «بوستان زندگی» تا انتهای سال جاری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت بوستان‌های پایتخت در سال 98، گفت: ما در سال 98 توانستیم تعداد زیادی از پروژه‌های محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دادیم.

    مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران افزود: تعداد دیگری از بوستان‌های در حال تکمیل نیز تا پایان اسفند ماه افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

    مختاری در تشریح آخرین وضعیت کمربند سبز پیرامون شهر تهران، بیان کرد: تا تاریخ 15 اسفند ماه 1300 هکتار از جنگل‌کاری انجام شده در قالب کمربند سبز ایران و شهر تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    او ادامه داد: در بحث احداث بوستان‌ها ما تا پایان سال 98 بوستان هرندی با مساحت 24 هکتار را در محله شهید هرندی با نام بوستان زندگی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم.

    مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان بوستان‌ها جهت افتتاح پروژه‌های فضای سبز در سال 98 می‌توان به باغ وثوق الدوله در منطقه 14 اشاره کرد که تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی