مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری واحدهای مسکونی مهر آبادان به ورزشکاران/صدور ۴۰۰سند مسکن مهر

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه تعاونی های مسکن مهر آبادان گفت:با امضای تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان شهرستان، تعدادی از واحدهای مسکونی مهر این شهرستان به ورزشکاران تحویل می شود.

واگذاری واحدهای مسکونی مهر آبادان به ورزشکاران/صدور ۴۰۰سند مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، بهزاد طاهری ، گفت:بر اساس تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان آبادان، تعدادی از خانه های مسکن مهر با موقعیت مکانی مناسب نظیر دسترسی آسان به بازار، مدرسه و درمانگاه با معرفی این اداره به وزرشکاران واگذار می شود.
    طاهری با بیان شرایط کنونی مسکن مهر آبادان، گفت:چهار هزار و 800 واحد مسکونی مسکن مهر به دلیل بی توجهی مسئولان شهری از هر نوع امکانات زیرساختی بی نصیب است.
    وی افزود:48 هکتار زمین و منطقه مسکونی به اجرای طرح مسکن مهر اختصاص یافت که چند سال است مورد بی توجهی مسئولان شهری قرار گرفته است و 33 تعاونی مسکن مهر نیز سال 87 در آبادان شروع به کار کرد و آبادان نیز نخستین شهری بود که این طرح را اجرا کرد و این طرح نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی نسبت به بقیه طرح های مسکن مهر در شهرهای مختلف برخوردار بود ولی چند سالی است که کمتر به آن پرداخته شده است.
    وی با بیان توافقات اخیری که در حوزه مسکن انجام شده است، بیان کرد:از هفته گذشته نشست هایی مبنی بر حل مشکلات مسکن مهر برگزار شده است که با همکاری مسئولان قرار است تمامی موانع واگذاری و تکمیل خانه های مسکن مهر، رفع شود.
    رئیس اتحادیه تعاونی های مسکن مهر آبادان در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرستان تا پایان امسال قول مساعد داد و افزود:مسکن مهر آبادان تا سال 95 به اتمام می رسد و متقاضیان در خانه های خود ساکن می شوند.
    رئیس اتحادیه تعاونی های مسکن مهر آبادان در خصوص سندهای منازل مسکن مهر بیان کرد:تاکنون 400 سند برای خانه های مسکن مهر صادر شده است و 84 فقره سند نیز آماده واگذاری است.
    طاهری بابیان فعالیت های تعاونی مسکن مهر آبادان نیز گفت:با توجه به وقفه دوساله در مسکن مهر آبادان جریمه ای که به وام های متقاضیان وارد شده است، بالاست که با رایزنی این اتحادیه تمدیدی تا آخر سال 95 گرفته شده است ودر صورت پرداخت نکردن مشمول جریمه می شود.
    طرح مسکن مهر و ساختمان هایی که روزی قرار بود سرپناه مردم و اقشار کم درآمد باشد، این روزها نه تنها گرهی از مشکلات مردم و اعضای تعاونی های مسکن در شهرستان آبادان نگشوده، بلکه بر مشکلات آنان نیز افزوده است.
    بیشتر خریداران و متقاضیان واحدهای مسکن مهر که از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه اند، با گذشت سه ماه از سال 95 هنوز در انتظار مسکن مناسب به سر می برند.
    اگرچه طراحی و ساخت این واحدها از سال 86 به صورت رسمی آغاز شد، ولی طرح اجرای مسکن مهر از سال 84 روی میز مسئولان وزارتخانه پیشین مسکن و شهرسازی و راه و شهرسازی امروز قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو