مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید سالانه ۸ میلیون نفر از تفرجگاه تاریخی ائل‌گلی

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از بازدید سالانه ۸ میلیون نفر از تفرجگاه تاریخی ائل‌گلی خبر داد.

بازدید سالانه ۸ میلیون نفر از تفرجگاه تاریخی ائل‌گلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل از خبرگزاری  فارس ، محمدحسین حسن‌زاده با اشاره به علت نگاه ویژه به توسعه و زیبایی تفرجگاه ائل‌گلی گفت: سالانه 8 میلیون نفر از پارک ائل‌گلی بازدید می‌کنند که این اتفاق در هیچ نقطه از شهر و هیچ پارکی روی نمی‌دهد.

    مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از تفرجگاه ائل‌گلی به عنوان «اتاق میهمان تبریز» نام برده و افزود: به همین دلیل با توجه ویژه و گل‌کاری باید همواره و دائمی زیبایی این پارک حفظ شود.

    وی در ادامه با اشاره به علت تفاوت پارک‌های نقاط مختلف تبریز با یکدیگر گفت: این موضوع به میزان توان و وضعیت اقتصادی شهرداری‌های مناطق مختلف مربوط می‌شود.

    حسن‌زاده اظهار داشت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز تنها وظیفه ستادی و فنی در فضای سبز را بر عهده دارد و در واقع تامین کننده اصلی منابع مالی، خود مناطق هستند.

    مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز ادامه داد: برای مثال شهرداری‌های مناطقی مثل 2، 5 ،1 مناطق نسبتا برخوردار هستند و به دلیل وضعیت خوب، شهرداری‌های این مناطق دارای پارک‌های مناسب‌تر هستند که با مناطق 6، 7 و 10 قابل مقایسه نیستند.

    وی با تاکید بر اینکه تمامی این تناقض‌ها به وضعیت مالی و درآمدی شهرداری‌های مناطق مختلف بستگی دارد، گفت: در واقع پارک‌های دیگر شهر محروم نیستند بلکه برخی مناطق قدرت و توان خرید و هزینه کرد کمتری دارند وگرنه توجه سازمان پارک‌ها نسبت به هیچ پارکی از شهر کمتر از دیگری نیست.

    مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با بیان اینکه باید برای رفع این تناقض‌ها چاره اندیشی شود، تصریح کرد: اعمال تدابیری در قالب سیاست‌های بودجه‌ای به طوری که بودجه‌ای متمرکز از سوی شهرداری مرکز برای این منظور در نظر گرفته شود، از جمله اقدامانی است که می‌توان برای حمایت از مناطق کم برخوردار انجام داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو