مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر درآمد شهرداری کاشان مطرح کرد:

ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان

عصر ساختمان- مدیر درآمد شهرداری کاشان با اشاره به ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان گفت: شهروندان برای استفاده از این طرح تا پایان سال فرصت استفاده دارند.

ارائه بسته های تشویقی و بخشودگی عوارض شهرداری کاشان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، عباس شافعی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در بسته های بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض ساختمانی 25 تا 30 درصد، عوارض خودرو 40 درصد، عوارض صنفی 20 درصد و عوارض صنفی 10 درصد شامل تخفیف می شوند.

    وی با بیان این که طرح بخشودگی تا پایان سال اعتبار دارد، افزود: با توجه به عزم شهرداری کاشان در بازآفرینی بافت های ناکارآمد ضوابط تشویقی بافت های فرسوده بسیار ویژه و متفاوت درنظر گرفته شده به نحوی که تخفیف حداقل 50 درصدی عوارض و تراکم مجاز مسکونی تقسیط بلندمدت از جمله آن است که با مراجعه به مناطق مربوطه می توانند از ضوابط و مزایای آن مطلع شوند.

    مدیر درآمد شهرداری کاشان ضمن اشاره به کاهش کدهای عوارضی در سال جاری نسبت به سال 96 ابراز داشت: متاسفانه تحولات اقتصادی میانه سال جاری و افزایش قیمت ها و بهای خدمات موجب شد تا شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان با مشکل مواجه شود و بر همین اساس در تدوین تعرفه عوارض سال 98 به گونه ای برنامه ریزی شد که امکان اداره شهر بر اساس منابع درآمدی موجود فراهم باشد.

    وی ضمن اشاره به ایجاد تناسب بین هزینه های نگهداشت شهر و فعالیتهای عمرانی خدماتی و فرهنگی اجتماعی و درآمدها گفت: سیاست شهرداری کاشان در جهت وصول بدهی شهروندان استفاده از ابزارهای تشویقی است و هیچ گاه نگاه شهرداری کاشان به استفاده از قوه قهریه و ارجاع پرونده بدهکاران به کمیسیون ماده 77 و پلمپ نبوده است.

    شافعی با بیان اینکه بر اساس قانون عوارض محلی شهرداری ها باید تا پایان دی توسط شهرداری به شواری شهر پیشنهاد شود، افزود: تعرفه پیشنهادی شورا پس از تایید به استانداری ارسال و تا قبل از بهمن هر سال آن تعرفه برای اجرا به شهرداری ابلاغ می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی